Pienryhmät

Power Plate -pienryhmätreeni on täysin uusi, hauska ja todella tehokas treenimuoto! Harjoituskerta kestää vain 30 minuuttia, mutta teho on taattu.

Power Plate -pienryhmätreeneissä yhdistyvät erilaiset hittityylit, kuten zen, core, jooga, crossfit, pilates ja intervalliharjoittelu HIIT. Ohjattu puolen tunnin treeni muokkaa kehoa, polttaa rasvaa, kiinteyttää, poistaa selluliittia, kasvattaa lihasvoimaa, parantaa kestävyyttä ja valmentaa eri lajeihin (esim. tennis, juoksu, hiihto, laskettelu). Kehonhuolto, palautuminen, venyttely ja liikkuvuusharjoittelu ovat myös keskeinen osa Power Plate -harjoittelua.

Pienryhmät jatkavat keskiviikkoisin ja lauantaisin

Varaa paikkasi kertakäynnille nettiajanvarauksestamme! Varaathan ensikäynnillä aikaa esitietolomakkeen täyttämiseen ennen treeniä. Tutustu pienryhmien aikatauluun.

Pienryhmissä vuorottelevat kaikki viisi teemaa:

Zen

Zen-tunti on rauhallinen, palautumiseen tähtäävä kehonhuoltotreeni. Tunnilla vahvistetaan keskivartaloa, tehdään syviä venytyksiä jooga- ja pilatestyyppisten liikkeiden avulla sekä tehostetaan elimistön aineenvaihduntaa hieronnalla. Zen-tunnilla huolletaan lihaksia, joten se sopii erinomaisesti vaikkapa selkäkivuista tai erkaumasta kärsiville.

X

Hiki pintaan! X on BootCamp-tyyppinen tehotreeni. Räjähtävä valikoima voimaharjoittelua, kardiota ja toiminnallista treeniä erilaisten vastusten, käsipainojen ja kahvakuulien avulla takaa kaupungin kovasykkeisimmän setin! X on Strong-tuntia vaihtelevampi ja haastavampi puolituntinen. Luvassa on monipuolinen ja hauska crossfit-henkinen treeni, jossa on tehoa ja tenhoa.

Strong

Strong-tunti tähtää nimensä mukaisesti koko kehon voimantuotannon lisäämiseen. 3D-värähtely yhdistettynä vastus- ja kahvakuulatreeniin saa treenatunkin lihaksen tutisemaan. Strong on puhtaasti voimanlisäykseen keskittyvä treeni, joka sopii sinulle, joka kaipaat vahvempia lihaksia ja enemmän tehoa voimaa vaativiin suorituksiin. Hallittu ja napakka paketti voimaharjoituksia painoilla ja kahvakuulilla ryhditettynä. Hiki nousee pintaan kun puntit heiluvat.  

Burn

Koko vuosi rantakunnossa. Erittäin tehokkaasti rasvaa polttava ja sykettä nostava HIIT-tunti, jossa välillä viuhuvat myös käsipainot ja kahvakuulat. Burn sopii nopeita tuloksia kaipaavalle, jota perinteiset juoksulenkit tai salirehkiminen ei kiinnosta.  Mainio treeni kiinteytyjille, painonpudottajille ja heille, joilla aineenvaihdunta jumittaa.

Syksyn uutus: Thrive

Kaipaatko liikkuvuutta, nopeampia refleksejä ja parempaa tasapainoa?

Thrive on tasapainoa, koordinaatiota ja reaktiokykyä kehittävä tunti, jossa hallitut ja maltilliset harjoitukset haastavat aivosi ja virkistävät niin kehoa kuin mieltä. Treeni ennaltaehkäisee vammoja ja pienentää loukkaantumisriskiä iästä tai kuntotasosta riippumatta – soveltuu nuorukaisesta senioriin ja huippu-urheilijasta sohvaperunaan.